https://a.kolobrzeg.pl/wp-content/uploads/2015/03/tlo.jpg

REGULAMIN WYNAJMU NASZYCH APARTAMENTÓW

Witamy i życzymy naszym Gościom wspaniałego wypoczynku w naszych apartamentach w Kołobrzegu

 

Nasi Drodzy Klienci,

 

Mamy zaszczyt zaprosić Was serdecznie do naszych apartamentów w Kołobrzegu. Jesteśmy pewni, że spędzicie u nas wspaniały urlop i chętnie będziecie do nas wracać, jak czyni to ponad 70% naszych Klientów.

 

Prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem wynajmu. Akceptacja regulaminu jest konieczna do realizacji usługi.

Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu naszych apartamentów w Kołobrzegu. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu Wynajmu. W chwili dokonania rezerwacji umowę wynajmu uważa się za zawartą.

 

 

REZERWACJA

    1. W celu dokonania rezerwacji należy wypełnić Formularz Rezerwacyjny umieszczony na naszej stronie. Rezerwacja wymaga wpłaty bezzwrotnej opłaty rezerwacyjnej (zadatku) w wysokości 15 – 30% wartości ceny wynajmu (zależnie od apartamentu). Opłatę należy wpłacić na konto bankowe podane w e-mailu potwierdzającym wstępną rezerwację w terminie 7 dni od momentu dokonania rezerwacji.
    2. Rezerwacja jest ważna w momencie wpływu środków na nasze konto. Po otrzymaniu opłaty rezerwacyjnej otrzymacie Państwo e-mail z potwierdzeniem rezerwacji i danymi kontaktowymi osoby odpowiedzialnej za przekazanie kluczy oraz szczegółowy opis dojazdu do zarezerwowanego apartamentu. Pozostałą kwotę należności należy uiścić gotówką w dniu przyjazdu u osoby przekazującej klucze do apartamentu lub przelewem na nasze konto, przy czym środki muszą się znaleźć na koncie najpóźniej w dniu rozpoczęcia wynajmu.
    3. W każdej chwili możecie Państwo przenieść bezpłatnie rezerwację na inną osobę. Takiej osobie przysługują wszystkie uprawnienia wynikające z tytułu rezerwacji, jeżeli jednocześnie przejmuje ona wszystkie obowiązki wynikające z tej rezerwacji. W takiej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić nas o zmianie rezerwującego podając dane personalne nowego najemcy.
    4. Wszelkie zmiany terminu dokonanych rezerwacji są możliwe w miarę istniejących warunków. Ewentualne zmiany powinny zostać nam zgłoszone telefonicznie bądź mailowo, a my w miarę możliwości pomożemy w dokonaniu zmian. W przypadku gdy zmiana w dokonanej rezerwacji nie jest możliwa, pozostaje ona w mocy.

 

 

POBYT

    1. Umowa, która została zawarta pomiędzy naszą firmą a Państwem, obejmuje jedynie wynajem obiektu. Dojazd, wyżywienie, sprzątanie apartamentu podczas pobytu, uzupełnienie papieru toaletowego, środków czystości, organizacja czasu pobytu itp. leżą w Państwa gestii. Cena, którą podajemy w e-mailu potwierdzającym rezerwację  jest ceną całkowitą wynajmu apartamentu, która uwzględnia wszystkie opłaty za media, podatki, koszty obsługi, sprzątanie końcowe itp., za wyjątkiem opłaty uzdrowiskowej, którą należy dodatkowo uiścić w dniu przyjazdu.
    2. Przekazujemy Gościom apartament: posprzątany, sprawny, w pełni umeblowany i wyposażony. Prosimy w dniu przyjazdu, przy odbiorze apartamentu lub krótko po nim zgłosić zauważone usterki, wady oraz uwagi dotyczące czystości w apartamencie, ponieważ w późniejszym terminie, wszelkie reklamacje dotyczące czystości, uszkodzeń, wad itp. będą odrzucane w całości.
    3. Przyjazd do apartamentu powinien nastąpić w godzinach ustalonych z osobą odpowiedzialną za przekazanie kluczy. Klient zobowiązany jest do poinformowania tej osoby najpóźniej dzień przed przyjazdem o planowanej, planowanej godzinie przyjazdu. Doba hotelowa zaczyna się o godz.15.00 a kończy o godz. 10.00 następnego dnia. Istnieje możliwość wcześniejszego zakwaterowania oraz późniejszego wymeldowania, jedynie gdy pozwalają na to warunki: apartament nie był wynajmowany poprzedniego dnia oraz nie będzie wynajmowany bezpośrednio po wyjeździe Klienta. W przypadku odstępstw czasowych  powyżej 4h, pobierana jest dodatkowa oplata. W przypadku gdy przyjazd/wyjazd następuje w godzinach nocnych, tj. 23:00 – 7:00 pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 50PLN.
    4. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 wieczorem do 6:00 rano. Prosimy o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa.
    5. Nie pozwalamy na pobyt w apartamencie większej ilości osób niż została zgłoszona przy rezerwacji (maksymalna ilość osób jest określona w naszym serwisie, przy danym apartamencie poza, indywidualnymi przypadkami ustalonymi z nami). Zabronione jest urządzanie imprez towarzyskich, rozrywkowych, głośnych spotkań uciążliwych dla innych lokatorów budynku.
    6. Goście odwiedzający Klienta, który wynajmuje apartament nie mogą przebywać w apartamencie bez jego fizycznej obecności w tym apartamencie.
    7. Zastrzegamy sobie możliwość nie wydania kluczy osobom pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub zachowujących się agresywnie.
    8. Klient nie może oddać naszego apartamentu w dalszy podnajem bez naszej zgody.
    9. W naszych apartamentach zabraniamy bezwzględnie PALENIA TYTONIU, za wyjątkiem miejsc do tego wyznaczonych (balkon, taras). W przypadku stwierdzenia faktu palenia papierosów w apartamencie, zapłacicie Państwo opłatę karną w wysokości 150PLN (koszt niwelacji tytoniowego zapachu).
    10. Zobowiązujemy państwa do utrzymywania wynajętego apartamentu w należytym stanie. Jesteście Państwo zobowiązani do natychmiastowego poinformowania nas o ewentualnych poważnych uszkodzeniach i brakach zastanych w apartamencie oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu. Ich koszt pokrywacie Państwo najpóźniej w dniu wyjazdu. Zastrzegamy sobie prawo do pobierania kaucji zwrotnej, szczególnie w okresie Sunrise Festival.
    11. Za zgubienie kluczy do apartamentu Klient ponosi opłatę związaną z wymianą wkładki/wkładek w drzwiach wejściowych do apartamentu oraz koszty dorobienia kluczy do drzwi wejściowych do budynku. Opłaty te mogą wynieść nawet kilkaset złotych. Jeżeli zachodzi potrzeba awaryjnego otwarcia drzwi to koszty z tym związane pokrywa Klient.
    12. Klucze przekazujecie Państwo zawsze w apartamencie po wcześniejszym, telefonicznym, ustaleniu godziny zakończenia wynajmu i sprawdzeniu stanu apartamentu.
    13. Wcześniejszy wyjazd Państwa nie upoważnia do żądania zwrotu opłaty za niewykorzystany pobyt.

 

W przypadku gdy nie zastosujecie się Państwo do powyższych zasad, może to skutkować rozwiązaniem umowy w trybie natychmiastowym. W takim przypadku nie należy się Państwu zwrot kosztów wynajmu.

 

 

INFORMACJE KOŃCOWE

    1. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie możemy natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami,  rezerwujemy sobie prawo zaproponowania Państwu obiektu zastępczego podobnego do obiektu pierwotnie zarezerwowanego. W przypadku braku akceptacji z Państwa strony, macie Pastwo prawo anulować umowę.
    2. Dotyczy to również przypadków, w których Państwa bezpieczeństwo osobiste  lub Waszego majątku, z powodów niezależnych od nas, nie będzie zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez Was podlegają natychmiastowemu zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.
    3. Nie ponosimy odpowiedzialności za cenne rzeczy, dokumenty oraz pieniądze pozostawione w naszych apartamentach, a także za ewentualne uszkodzenia samochodu na miejscach parkingowych.
    4. Nie odpowiadamy za hałas spowodowany np. głośną muzyką lub innymi zdarzeniami, dobiegający z pobliskich ośrodków jak i amfiteatru (także po godz. 22:00). Planując pobyt w Kołobrzegu, szczególnie w okresie wakacji, należy liczyć się z w/w niedogodnościami.
    5. Nie ponosimy odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu Gości związane z przerwaniem, z przyczyn niezależnych od nas, dostawy mediów (prądu, wody, ogrzewania itp.), jak również za wyłączenia mediów spowodowane awariami, planowanymi lub nieplanowanymi remontami w elektrowni, ciepłowni, wodociągach itp.

 

Pamiętaj – w interesie wszystkich jest aby inni Goście przyjeżdżający po Was dobrze wspominali pobyt w naszych apartamentach w Kołobrzegu. Będziemy wdzięczni za przestrzeganie powyższych zasad. Nie zapominaj, że tym następnym Gościem możesz być także TY. Oto kilka uwag, które nie zostały uwzględnione powyżej:

 

    • Tylko w niektórych naszych apartamentach akceptujemy małe zwierzęta domowe – należy to ustalić przed dokonaniem rezerwacji.
    • Mamy prośbę o nie przyrządzanie „intensywnie pachnących” dań (np. smażone ryby, frytki itp.), szczególnie w ostatnim okresie pobytu. Własne zapaszki, często nie przeszkadzają, ale pozostałe po poprzednich Wczasowiczach – trudno znieść.
    • Prosimy o nie pozostawianie brudnych garnków, sztućców, szkła użytkowego itp. w szafkach, piekarnikach i szufladach. Jeżeli umycie ich stanowi problem pozostaw je na zewnątrz w widocznym miejscu, aby nasz personel mógł je umyć. Nie jesteśmy w stanie, szczególnie w sezonie sprawdzić każdego widelca. Zapewne i Ty nie chciałbyś być zaskoczony nie dokładnie domytym sprzętem po poprzednikach.
    • Prosimy o zamknięcie okien przed opuszczeniem mieszkania.
    • Prosimy o wyniesienie śmieci przed opuszczeniem naszego apartamentu.