PN-ND: 8:00 - 23:00
F.A.Q. – Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:
Regulamin Wynajmu określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu apartamentu. Wynajem apartamentu jest równoznaczny z akceptacją tego Regulaminu, którego nasi Klienci są zobligowani przestrzegać.
Podana cena nie jest zależna od ilości osób przyjeżdżających do apartamentu, jednak w apartamencie nie może mieszkać więcej osób niż jest to podane w specyfikacji apartamentu.
Należy postępować według poniższej instrukcji:
Wybrać apartament, a następnie sprawdzić jego dostępność w terminie, który Państwa interesuje wykorzystując Formularz KONTAKTOWY lub Formularz REZERWACYJNY.
Dokonać wstępnej rezerwacji wykorzystując zakładkę: REZERWACJA
Po otrzymaniu maila potwierdzającego wstępną rezerwację, w ciągu 7 dni należy wpłacić na konto bankowe podane w mailu, bezzwrotną opłatę rezerwacyjną (zadatek) w kwocie około 15% – 30% (zależnie od apartamentu) wartości ceny wynajmu. Opłata zostanie odliczona od całkowitej należności za wynajem apartamentu płaconej po przyjeździe do apartamentu.
Rezerwacja jest skuteczna z chwilą uznania rachunku bankowego. Po otrzymaniu zaliczki za rezerwację Klient otrzyma mail z potwierdzeniem rezerwacji i danymi kontaktowymi osoby odpowiedzialnej za przekazanie kluczy.
Opłatę na poczet rezerwacji apartamentu (zadatek) należy uiścić przelewem na podane konto bankowe, szybkimi, bezpiecznymi przelewami online PayU lub obciążeniem karty kredytowej/debetowej, natomiast pozostałą część w momencie zakwaterowania w gotówce lub kartą kredytową.
W naszych apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu. Gościom palącym w mieszkaniu zostanie naliczona opłata za sprzątanie po dymie papierosowym. W przypadku, gdy w apartamencie jest balkon lub taras – to są to jedyne miejsca, gdzie można warunkowo palić, jednakże bez pozostawiania niedopałków i popiołu.
W naszych apartamentach generalnie obowiązuje zakaz wprowadzania jakichkolwiek zwierząt, ale w niektórych apartamentach można zapytać o możliwość przywiezienia małego „pupila”.
W okolicach apartamentów (do 200m) można pozostawić samochód na parkingach strzeżonych. Można też zaparkować samochód na najbliższej ulicy. Jednakże szczególnie w sezonie jest to nie lada sztuką i nie gwarantujemy znalezienie wolnego miejsca. W niektórych apartamentach, o ile zaznaczono to na stronie apartamentu, w cenie jest bezpłatne, prywatne miejsce parkingowe. Na życzenie Klienta możemy zarezerwować miejsce na płatnym parkingu strzeżonym. W sezonie letnim koszt takiego miejsca może dochodzić do 20PLN brutto za dzień
Goście przybywający pomiędzy godziną 22:00 a 1:00 zobowiązani są do uiszczenia dopłaty w wysokości 40 PLN, którą pobierze osoba przekazująca klucze. W przypadku przyjazdów między godziną 1:00 a 7:00 należy uiścić dopłatę w wysokości 100 PLN. W przypadku przyjazdu pomiędzy godziną 23:00 a 7:00 prosimy o wcześniejsze skontaktowanie się z nami w celu sprawdzenia czy jest to możliwe.
O ile nie ustalono inaczej, odbiór kluczy jest możliwy od godz. 15:00. Prosimy o kontakt telefoniczny z osobą przekazującą klucze przynajmniej godzinę przed przyjazdem. Goście wypełniają Karty Meldunkowe i uiszczają Opłatę Uzdrowiskową za cały okres pobytu:
– osoba dorosła – 4 PLN/dzień pobytu
– dzieci do lat 7 – 2 PLN/dzień pobytu
Doba w apartamencie zaczyna się o godz. 15:00 i kończy się dnia następnego o godz. 10:00.
Nie, wynajmujemy Państwu jedynie apartament. W niektórych lokalizacjach (apartamenty AQUARIUS, DIUNE) istnieje możliwość skorzystania z wyżywienia w lokalnych kompleksach hotelowych, ale leży to w gestii Klienta i jest opłacane indywidualnie przez zamawiającego
Podana cena dotyczy wynajmu całego apartamentu, którą szczegółowo określa cennik znajdujący się w CENNIKU i karcie danego apartamentu.
W okresie sezonu wysokiego (lipiec-sierpień) minimalny okres rezerwacji to 7 dób, chyba że rezerwacja jest przedłużeniem poprzedzającej lub następującej po niej. W okresie sezonu niskiego nie przyjmujemy rezerwacji na krócej niż 2 – 3 doby. Przy pobytach krótkich obowiązują indywidualne ustalenia cenowe i opłata serwisowa w kwocie 100PLN za pobyt.
Przy pobytach 7 dniowych i dłuższych opłata za sprzątanie jest wliczona w cenę apartamentu. Jeżeli pobyt jest krótszy obowiązuje opłata serwisowa, która zostanie wyszczególniona w warunkach wynajmu poszczególnych apartamentów.
Tak, istnieje możliwość zamówienia sprzątania apartamentu w trakcie pobytu. Przypadki takie będą rozpatrywane indywidualnie. W tym celu prosimy o kontakt z pracownikami biura. Cena sprzątania wynosi 100PLN za jedno sprzątanie.
Nie, ponieważ nie jesteśmy płatnikami podatku VAT. Jednakże ponieważ jesteśmy legalnie działającą firmą możemy wystawić Państwu legalną fakturę brutto (dawny rachunek) bez możliwości odliczenia podatku VAT.
Poza większą niż w hotelu powierzchnią mieszkalną i komfortem, w cenie zawarte są wszystkie udogodnienia: Telewizor TV kablowa, Naziemna lub Satelitarna, szybki internet bezprzewodowy, pralka, sprzęt do prasowania: żelazko i deska do prasowania, ręczniki i bielizna pościelowa, płyn do mycia rąk, suszarka do włosów, sprzęty kuchenne wraz z zastawą stołową i sztućcami i wiele innych – szczegóły na stronach poszczególnych apartamentów.
Apartament o nazwie „studio” możemy porównać do naszej kawalerki, czyli jest to jedno pomieszczenie pełniące funkcję sypialni i pokoju dziennego, w którym jest również aneks kuchenny. Oczywiście apartamenty typu studio mają własną łazienkę i zazwyczaj taras lub balkon.
Tak. Proszę nas wcześniej uprzedzić i przygotujemy łóżeczko, wanienkę i/lub krzesełko dziecięce. Do ceny zostanie doliczona opłata zgodnie z zamieszczonym cennikiem. Nie przygotowujemy pościeli dziecięcej, którą opiekunowie powinni zabrać ze sobą.
Szczegółowa specyfikacja każdego apartamentu umieszczona jest na naszej stronie www. Każdy z apartamentów wyposażony jest w pościel oraz ręczniki.
Nasze apartamenty nie są klimatyzowane.
Tak, każdy apartament posiada w pełni wyposażoną kuchnię lub aneks kuchenny.
W większości każdy apartament wyposażony jest w bezpłatny dostęp do internetu Wi-Fi. Wyjątek stanowi Apartament CENTRUM i DWORCOWA. Jednakże jeżeli jest to warunek dominujący, to należy potwierdzić ten fakt przed dokonaniem rezerwacji.
Tak, każdy apartament posiada swoją prywatną, w pełni wyposażoną łazienkę.
Należy zadzwonić dzień wcześniej do osoby odpowiedzialnej za klucze aby ustalić godzinę zdania apartamentu i otrzymać ewentualny zwrot kaucji. Jeśli nie ustalono inaczej – maksymalny czas opuszczenia apartamentu, to godz. 10:00.
W momencie anulowania rezerwacji lub nie odebrania kluczy w dniu przyjazdu zadatek przepada. Istnieje możliwość bezpłatnego przeniesienia rezerwacji na inną osobę. Patrz REGULAMIN.
W przypadku, gdy macie Państwo inne pytania prosimy o KONTAKT.
NA SKRÓTY
POGODA NA DZIŚ