https://a.kolobrzeg.pl/wp-content/uploads/2015/03/tlo.jpg

F.A.Q. – Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

 

  • Czym jest „Regulamin Wynajmu Apartamentów” ?

Regulamin Wynajmu określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu apartamentu. Wynajem apartamentu jest równoznaczny z akceptacją tego Regulaminu, którego nasi Klienci są zobligowani przestrzegać.

 

  • Czy cena jest uzależniona od ilości osób w Apartamencie ?

Podana cena nie jest zależna od ilości osób przyjeżdżających do apartamentu, jednak w apartamencie nie może mieszkać więcej osób niż jest to podane w specyfikacji apartamentu.

 

  • Jak dokonać rezerwacji apartamentu ?

Należy postępować według poniższej instrukcji:
Wybrać apartament, a następnie sprawdzić jego dostępność w terminie, który Państwa interesuje wykorzystując  Formularz KONTAKTOWY lub Formularz REZERWACYJNY.
Dokonać wstępnej rezerwacji wykorzystując zakładkę: REZERWACJA
Po otrzymaniu maila potwierdzającego wstępną rezerwację, w ciągu 7 dni należy wpłacić na konto bankowe podane w mailu, bezzwrotną opłatę rezerwacyjną (zadatek) w kwocie około 15% – 30% (zależnie od apartamentu) wartości ceny wynajmu. Opłata zostanie odliczona od całkowitej należności za wynajem apartamentu płaconej po przyjeździe do apartamentu.
Rezerwacja jest skuteczna z chwilą uznania rachunku bankowego. Po otrzymaniu zaliczki za rezerwację Klient otrzyma mail z potwierdzeniem rezerwacji i danymi kontaktowymi osoby odpowiedzialnej za przekazanie kluczy.

 

  • Jakie są formy płatności ?

Opłatę na poczet rezerwacji apartamentu (zadatek) należy uiścić przelewem na podane konto bankowe, szybkimi, bezpiecznymi przelewami online PayU lub obciążeniem karty kredytowej/debetowej, natomiast pozostałą część w momencie zakwaterowania w gotówce lub kartą kredytową.

 

  • Czy można palić papierosy w apartamencie ?

W naszych apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu. Gościom palącym w mieszkaniu zostanie naliczona opłata za sprzątanie po dymie papierosowym. W przypadku, gdy w apartamencie jest balkon lub taras – to są to jedyne miejsca, gdzie można warunkowo palić, jednakże bez pozostawiania niedopałków i popiołu.

 

  • Czy można przyjechać ze zwierzakiem ?

W naszych apartamentach generalnie obowiązuje zakaz wprowadzania jakichkolwiek zwierząt, ale w niektórych apartamentach można zapytać o możliwość przywiezienia małego „pupila”.

 

  • Gdzie mogę zostawić samochód ?

W okolicach apartamentów (do 200m) można pozostawić samochód na parkingach strzeżonych. Można też zaparkować samochód na najbliższej ulicy. Jednakże szczególnie w sezonie jest to nie lada sztuką i nie gwarantujemy znalezienie wolnego miejsca. W niektórych apartamentach, o ile zaznaczono to na stronie apartamentu, w cenie jest bezpłatne, prywatne miejsce parkingowe. Na życzenie Klienta możemy zarezerwować miejsce na płatnym parkingu strzeżonym. W sezonie letnim koszt takiego miejsca może dochodzić do 20PLN brutto za dzień

 

  • Czy możliwe są tzw. późne przyjazdy?

Goście przybywający pomiędzy godziną 22:00 a 1:00 zobowiązani są do uiszczenia dopłaty w wysokości 40 PLN, którą pobierze osoba przekazująca klucze. W przypadku przyjazdów między godziną 1:00 a 7:00 należy uiścić dopłatę w wysokości 100 PLN. W przypadku przyjazdu pomiędzy godziną 23:00 a 7:00 prosimy o wcześniejsze skontaktowanie się z nami w celu sprawdzenia czy jest to możliwe.

 

  • Jakie są formalności związane z odbiorem kluczy do Apartamentu i zakwaterowaniem ?

O ile nie ustalono inaczej, odbiór kluczy jest możliwy od godz. 15:00. Prosimy o kontakt telefoniczny z osobą przekazującą klucze przynajmniej godzinę przed przyjazdem. Goście wypełniają Karty Meldunkowe i uiszczają Opłatę Uzdrowiskową za cały okres pobytu:
– osoba dorosła       – 4 PLN/dzień pobytu
– dzieci do lat 7       – 2 PLN/dzień pobytu

 

  • Jak długo trwa doba hotelowa w naszym Apartamencie ?

Doba w apartamencie zaczyna się o godz. 15:00 i kończy się dnia następnego o godz. 10:00.

  • Czy oferują Państwo wyżywienie ?

Nie, wynajmujemy Państwu jedynie apartament. W niektórych lokalizacjach (apartamenty AQUARIUS, DIUNE) istnieje możliwość skorzystania z wyżywienia w lokalnych kompleksach hotelowych, ale leży to w gestii Klienta i jest opłacane indywidualnie przez zamawiającego

 

  • Czy cena liczona jest od osoby, czy dotyczy całego apartamentu ?

Podana cena dotyczy wynajmu całego apartamentu, którą szczegółowo określa cennik znajdujący się w CENNIKU i karcie danego apartamentu.

 

  • Jaki jest minimalny okres, na który można zarezerwować apartament ?

W okresie sezonu wysokiego (lipiec-sierpień) minimalny okres rezerwacji to 7 dób, chyba że rezerwacja jest przedłużeniem poprzedzającej lub następującej po niej. W okresie sezonu niskiego nie przyjmujemy rezerwacji na krócej niż 2 – 3 doby. Przy pobytach krótkich obowiązują indywidualne ustalenia cenowe i opłata serwisowa w kwocie 100PLN za pobyt.

 

  • Czy sprzątanie jest wliczone w cenę apartamentu ?

Przy pobytach 7 dniowych i dłuższych opłata za sprzątanie jest wliczona w cenę apartamentu. Jeżeli pobyt jest krótszy obowiązuje opłata serwisowa, która zostanie wyszczególniona w warunkach wynajmu poszczególnych apartamentów.

 

  • Czy istnieje możliwość zamówienia sprzątania apartamentu w trakcie pobytu ?

Tak, istnieje możliwość zamówienia sprzątania apartamentu w trakcie pobytu. Przypadki takie będą rozpatrywane indywidualnie. W tym celu prosimy o kontakt z pracownikami biura. Cena sprzątania wynosi 100PLN za jedno sprzątanie.

 

  • Czy za pobyt mogę otrzymać fakturę VAT ?

Nie, ponieważ nie jesteśmy płatnikami podatku VAT. Jednakże ponieważ jesteśmy legalnie działającą firmą możemy wystawić Państwu legalną fakturę brutto (dawny rachunek) bez możliwości odliczenia podatku VAT.

 

  • Co jest zawarte w cenie apartamentu ?

Poza większą niż w hotelu powierzchnią mieszkalną i komfortem, w cenie zawarte są wszystkie udogodnienia: Telewizor TV kablowa, Naziemna lub Satelitarna, szybki internet bezprzewodowy, pralka, sprzęt do prasowania: żelazko i deska do prasowania, ręczniki i bielizna pościelowa, płyn do mycia rąk, suszarka do włosów, sprzęty kuchenne wraz z zastawą stołową i sztućcami i wiele innych – szczegóły na stronach poszczególnych apartamentów.

 

  • Co oznacza określenie „apartament typu studio” ?

Apartament o nazwie „studio” możemy porównać do naszej kawalerki, czyli jest to jedno pomieszczenie pełniące funkcję sypialni i pokoju dziennego, w którym jest również aneks kuchenny. Oczywiście apartamenty typu studio mają własną łazienkę i zazwyczaj taras lub balkon.

 

  • Czy jest dostęp do łóżeczek dziecięcych ?

Tak. Proszę nas wcześniej uprzedzić i przygotujemy łóżeczko, wanienkę i/lub krzesełko dziecięce. Do ceny zostanie doliczona opłata zgodnie z zamieszczonym cennikiem. Nie przygotowujemy pościeli dziecięcej, którą opiekunowie powinni zabrać ze sobą.

 

  • Jakie jest wyposażenie apartamentu ?

Szczegółowa specyfikacja każdego apartamentu umieszczona jest na naszej stronie www. Każdy z apartamentów wyposażony jest w pościel oraz ręczniki.

 

  • Czy apartamenty są klimatyzowane ?

Nasze apartamenty nie są klimatyzowane.

 

  • Czy w każdym apartamencie jest kuchnia lub aneks kuchenny ?

Tak, każdy apartament posiada w pełni wyposażoną kuchnię lub aneks kuchenny.

 

  • Czy w każdym apartamencie jest bezpłatny dostęp do internetu ?

W większości każdy apartament wyposażony jest w bezpłatny dostęp do internetu Wi-Fi. Wyjątek stanowi Apartament CENTRUM i DWORCOWA. Jednakże jeżeli jest to warunek dominujący, to należy potwierdzić ten fakt przed dokonaniem rezerwacji.

 

  • Czy w każdym apartamencie jest prywatna łazienka?

Tak, każdy apartament posiada swoją prywatną, w pełni wyposażoną łazienkę.

 

  • Jak należy opuścić apartament po zakończeniu pobytu ?

Należy zadzwonić dzień wcześniej do osoby odpowiedzialnej za klucze aby ustalić godzinę zdania apartamentu i otrzymać ewentualny zwrot kaucji. Jeśli nie ustalono inaczej – maksymalny czas opuszczenia apartamentu, to godz. 10:00.

 

  • Czy istnieje możliwość anulowania rezerwacji ?

W momencie anulowania rezerwacji lub nie odebrania kluczy w dniu przyjazdu zadatek przepada. Istnieje możliwość bezpłatnego przeniesienia rezerwacji na inną osobę. Patrz REGULAMIN.

W przypadku, gdy macie Państwo inne pytania prosimy o KONTAKT.